Въпреки че декември е в разгара си, все още не е късно да се възползвате от богатите възможности за PR, които празничният сезон носи. Уверете се, че се възползвате максимално от празничния дух, като включите малко коледно настроение във вашите PR тактики, за да увеличите популярността и печалбите на бизнеса си. Ето как:
1. Направете съдържанието си празнично
Въведете празнично съдържание в корпоративните си комуникации, за да покажете на клиентите си, че сте хора, и да насърчите здравословната им ангажираност. То може да бъде толкова просто, колкото весела публикация в социалните медии, или толкова сложно, колкото поредица от статии с празнична тематика, но смисълът е да покажете, че и вие сте осъзнали, че да, Коледа е!
Бъдете креативни, само се уверете, че свързвате коледното си съдържание с бизнеса си и услугите, които предлагате, за да не изглеждате непрофесионално.
2. Създайте дизайн, сякаш е Коледа
Не препоръчваме да обновявате брандинга си по прищявка, но Коледа е един от малкото моменти, в които ви предлагаме да изпробвате няколко варианта на дизайн, които да отговарят на сезона. Можете да промените корпоративното си лого с коледни цветове, шапка на Дядо Коледа или коледна елха и/или да освежите оформлението на уебсайта си с банер „Весела Коледа“, за да разпространите коледното си послание надлъж и нашир.
Не забравяйте да промените празничния си дизайн в първоначалния му формат веднага след края на коледния период. Не забравяйте, че репутацията е всичко, така че не искате да рискувате да изглеждате остарели, като имате коледни лога през целия януари!.
3. Обърнете се към общността
Даряването на средства на общността по Коледа е чудесен начин да помогнете на хората с по-малко късмет през празничния сезон, а освен това прави чудеса за корпоративния ви имидж. Това може да включва даряване на подарък, парични средства/спонсорство, Вашето време или дори участие в благотворителна забавна инициатива или подобно събитие, за да покажете връзката си с Вашата общност по време на Коледа.
Не забравяйте да заснемете коледните усилия на вашата общност и да ги популяризирате, за да не останат незабелязани в публичното пространство. Tik Tok може да се окаже едно добро място за вашето ново дигитални начинание.
4. Украсете офиса си
Тук сме, за да Ви кажем, че като бизнес не е необходимо да се поддавате на това да бъдете „жълти“ през цялото време. Коледа е идеалното време да оправдаете малко допълнителен стил в офиса и да зарадвате клиентите си с уменията си за декорация. Малко миш-маш тук и там или дори коледна елха ще покажат на клиентите ви, че сте отделили време да влезете в духа и да украсите офиса си за празничния сезон. Само че не прекалявайте 🙂
5. Организирайте коледно парти
Друг чудесен начин да подобрите отношенията си с клиентите през коледния период е да организирате коледно парти. Поканете настоящи и потенциални клиенти на събитие, на което всички разходи сте поели или е споделено под формата на тематичен/кауза куверт, за да отпразнувате края на продуктивния сезон.
Възможностите за създаване на работа в networking формата са безкрайни за генериране на нов бизнес, а и това е идеален момент да покажете признателност на лоялните си клиенти за подкрепата им през годината.
6. Не забравяйте персонала си
И накрая, но със сигурност не на последно място, струва си да помните, че PR не е само за външните отношения, но също толкова важно е и за вътрешните отношения с вашите служители. Почерпете трудолюбивите си служители по Коледа, за да покажете, че те не са се изгубили в цялата лудница в края на годината.
Идеите за коледни празненства за персонала включват коледно парти в офиса, бонус за края на годината, почивка или малък подарък в знак на благодарност за тяхната годишна отдаденост на вашия бизнес.
Весели празници от екипа на RED Communication Agency!