Алгоритъм за работа с журналисти и медии
Как да работим с медиите при наличие на PR агенция? Един мениджър колкото и добре да работи, все някога кариерата го среща с журналист. Връзките с медиите са само един
Как да работим с медиите при наличие на PR агенция? Един мениджър колкото и добре да работи, все някога кариерата го среща с журналист. Връзките с медиите са само един
В днешния динамичен бизнес пейзаж ефективната комуникация и управлението на репутацията са от първостепенно значение. Една умела PR агенция може да бъде катализатор за формиране на публичния имидж на вашата
В днешния свят, в който възприятията формират реалността, а марките постоянно се борят за внимание, човек може да се запита: Какво прави PR агенцията? Агенциите за връзки с обществеността (PR)
Пресконференцията е стар колкото света, метод, който играе ключова роля в разпространението на информация сред обществеността и медиите. Нейното значение в днешната информационна епоха не може да бъде надценено. Но
Въпреки мнението на мнозина, че изграждането на личен бранд е предназначено единствено за политици и известни личности, истината е, че той е от съществено значение за всеки специалист в днешния
Един от най-често задаваните въпроси, които получаваме в RED Communication Agеncy е може ли и дали трябва да се измерва ефективността нa PR въз основа на финансовите резултати на компанията.
В тази статия ще разгледаме актуалния въпрос за използването на медиите като ефективен инструмент за постигане на PR целите на компанията. Съдържанието в процеса на връзките с обществеността не се
6. VR PR стратегиите се развиват и все повече използват интерактивно съдържание. Една от бъдещите технологии, които ще играят ключова роля в PR е разширената или виртуалната реалност. Тази технология
PR е сфера, която се променя динамично в последните години. Традиционните способи като прес съобщения все още са ефективни, но нови тенденции непрекъснато се появяват. За да бъдат успешни, PR
Въпреки че декември е в разгара си, все още не е късно да се възползвате от богатите възможности за PR, които празничният сезон носи. Уверете се, че се възползвате максимално
Алгоритъм за работа с журналисти и медии
Как да работим с медиите при наличие на PR агенция?
В днешния динамичен бизнес пейзаж ефективната комуникация и управлението на
В днешния свят, в който възприятията формират реалността, а марките
Организиране на пресконференция: Гарантиран план за успех!
Пресконференцията е стар колкото света, метод, който играе ключова роля
Изграждане на личен бранд: Ключови стъпки към успеха
Въпреки мнението на мнозина, че изграждането на личен бранд е
Възвръщаемост на инвестициите в PR: 5 инструмента за оценка на ефективността
Един от най-често задаваните въпроси, които получаваме в RED Communication
Тънкости за ефективно присъствие на бранда в медиите
В тази статия ще разгледаме актуалния въпрос за използването на
PR тенденции за 2023 година – част II
6. VR PR стратегиите се развиват и все повече използват
PR тенденции за 2023 година – част I
PR е сфера, която се променя динамично в последните години.
All rights reserved.