Нашият подход
Да достигнем до максимален брой хора, които имат интерес към технологичния напредък.
Българският комисар по цифрова икономика и цифрово общество Мария Габриел прие поканата да открие седмицата на дигиталните технологии – Bulgarian Digital Week.
BDW се проведе по време на 75-тото издание на Международния технически панаир в Пловдив, който е един от най-елитните бизнес форуми не само у нас, но и в цяла Югоизточна Европа и който събра над 35 000 посетители.
Лектори на събитието отправиха видео обръщение и покана за участие в Дигиталната седмица на технологиите.
Използвани канали за комуникация
Facebook реклама, Google реклама, Социални мрежи: Facebook, LinkedIn, YouTube
Отразяване в медиите
БНТ, Plovdi24.bg, Marica.bg, Financebg.com, Technews.bg, Ditech.bg, Dvnews.bg, Trafficnews.bg, bggermer.bg, Agroinnovations.bg, PodTepeto, Sliven.net, Fair.bg, inews.bg, Brcci.eu, Vibes.bg, KarrolKnowledge, eufunds.bg, dnevnik.bg, avtora.bg, smartnews.bg, tripleeye.bg, pixelmedia.bg, banker.bg, economic.bg, plovdivnews.bg, pressplovdiv.bg, борса.bg, novinite.bg и други.
Резултати
- 1 седмица,;
- 13 конференции в сферата на дигиталните технологии;
- 250 лектори
- 890 посетители
Седмицата на дигиталните технологии се превърна в един от основните акценти на 75-тото издание на Международния технически панаир като получи и признание от Международен панаир Пловдив “Принос за мащабно и иновативно партньорство“, която беше връчено лично от директът на директорът на международен панаир пловдив, г-н Иван Соколов.
Bulgarian Digital Week 2021 се превърна в едно от най-мащабните събития в сферата на комуникациите и информационните технологии, което предожи множество възможности за бизнеса, специалистите в дигиталната сфера, студентите и хората, търсещи работа.
- Bulgarian Digital Week получи широко медийно отразяване;
- Екипът на СофтУни отправи специална покана към участниците във форума на сайта;
- Живо включване в сутрешния блок на БНТ с организатора на събитието Любомир Атанасов за Bulgarian Digital Week;
- Множество статии в информационни сайтове и професионални блогове;
- над 150 снимки в социалните мрежи.
- Сайтът на събитието bdw.bg получи 45 000 сесии с 24 000 посетители.
Oще снимки от самото събитие можете да намерите тук!