PR Blog

Открийте експертни статии, интервюта, новини, експертни съвети и актуални тенденции в PR, изкуствен интелект за агенции, бранд комуникации, емплойер брандинг, медийно позициониране, както и кризисен PR. Научете как да изградите стратегически публичен образ – с практическа експертиза от водеща PR агенция.

RED Communication Agency | www.rca.bg | office@rca.bg |  359 887 115 666

Кога един бизнес има нужда от PR, а не от просто маркетинг?

В бързоразвиващия се дигитален свят да бъдеш забелязан и отличен, в която и да е индустрия, се превръща в нелесна

„Branded Content в PR: Как да вдъхнем живот на корпоративните послания“

Какво е Branded Content? Branded Content е маркетингова стратегия, насочена към повишаване на осведомеността за марката на продукта или услугата.

Кризисна комуникация: как да подготвим бранда си за неочакваното

В днешно време, за да бъде един бранд успешен, той трябва да умее да предвижда непредвидимото. Естествено, това не винаги

Ръководство за изграждане на онлайн репутация чрез стратегически PR

В днешно време най-големият източник на информация е интернет. В него могат да бъдат открити материали за всичко и по

PR стратегии за производствени компании: Как да изградите силен бранд и да спечелите доверие на нови пазари

Как производствените компании могат да използват PR за позициониране на международните пазари. Направете своето проучване като прочетете тази статия докрай!

PR в информационните технологии: Защо е задължителен за всяка IT компания

Днес, когато технологиите диктуват правилата на бизнеса, конкуренцията в IT сектора е по-ожесточена от всякога. Да имаш силен PR не

Какво е PR и защо бизнесът ви има нужда от него? [Гид от RED Communication Agency]

В ерата на дигиталната прозрачност, доверието към брандовете се печели (или губи) за секунди. Именно тук влиза в действие PR

Сътрудничество в PR: Съвети за ефективна комуникация между PR агенции и вътрешни екипи на компаниите

В света на комуникациите и бизнеса, сътрудничеството между PR агенциите и вътрешните екипи на компаниите е от съществено значение за

Сътрудничество в PR: Съвети за ефективна комуникация между PR агенция и вътрешните екипи на компаниите

Днес, когато технологиите навлизат все по-устойчиво в света на бизнеса, ясната комуникация и стратегическото сътрудничество между вътрешните екипи на компанията

Как да създадем икономически ефективни PR стратегии, съобразени със стартиращи и малки бизнеси

„PR-а често се възприема като луксозна услуга, която само големи корпорации с обширни бюджети могат да си позволят.“ Това твърдение